مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-18اجتماعي

تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در البرز


سرپرست پلیس راهور البرز از پیش بینی تمهیدات برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

- ایسنا/البرز سرپرست پلیس راهور البرز از پیش بینی تمهیدات برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

سرهنگ حمداله رحمتی پور گفت: تدابیر لازم برای برگزاری مراسم عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی پیش بینی شده و پلیس راهور با همکاری دستگاه های امنیتی با آمادگی کامل امنیت ترافیکی این ایام را تامین خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت راه اندازی دسته جات عزاداری در سطح شهرها، افزود: علی رغم این موضوع، پلیس راهور با برنامه ریزی های دقیق و استقرار نیروهای پیاده و خودرویی در شب و روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی سعی در روان سازی ترافیک برای تردد عزاداران به هیئات دارد.

سرپرست پلیس راهور استان البرز اظهار کرد: از مسئولان هیئات و عموم شهروندان انتظار داریم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در نظر گرفتن محدودیت ها اعمال شده، همکاری لازم با خادمان خود در پلیس را داشته باشند.

سرهنگ رحمتی پور از تشکیل گروه های پلیس یاران محرم با لباس های شبرنگ برای برقراری بهتر نظم و انضباط در محورهای منتهی به هیئت های عزاداری محرم خبر داد و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در البرز

تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در البرز