مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-18سياسي

سازمان جنگل ها خواستار تسریع در صدور سند تالاب انزلی شد


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در نامه ای به معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خواستار تسریع در صدور سند تالاب انزلی به نام دولت با نمایندگی سازمان جنگل ها، - مراتع و آبخیزداری کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در نامه دکتر مسعود منصور به ذبیح اله خداییان آمده است: با توجه به اهمیت تالاب ها به لحاظ زیست محیطی و وجود حساسیت های محلی، ملی و بین المللی و این که این تالاب ها در شرایط فعلی متاثر از تغییرات اقلیمی و کاهش بارش های جوی دچار چالش مضاعف شده اند، هر گونه تزلزل در حاکمیت دولت بر عرصه تالاب ها می تواند موجب سوء استفاده زمین خواران و چنگ اندازان بر عرصه های ملی و دولتی شود.

منصور از رییس سازمان ثبت اسناد و املاک خواست با قید فوریت نسبت به صدور سند تالاب ها به نام دولت با نمایندگی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور سرعت ببخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، رییس سازمان جنگل ها همچنین در این نامه با اشاره به اسناد بالادستی و نامه معاونت حقوقی ریاست جمهوری بر مبانی قانونی صدور سند تالاب ها به نام دولت با نمایندگی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور تاکید کرده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان جنگل ها خواستار تسریع در صدور سند تالاب انزلی شد

سازمان جنگل ها خواستار تسریع در صدور سند تالاب انزلی شد