مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 17:252021-08-18بين الملل

نتانیاهو: جان کری «مدل افغانستان» را برای فلسطینی ها به من پیشنهاد داده بود


بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژِیم صهیونیستی در پیامی در صفحه فیسبوک خود نوشت، هشت سال پیش وزیر خارجه وقت آمریکا از او دعوت کرد یک سفر مخفی به افغانستان داشته باشد تا روند تشکیل نیروهای امنیتی آن کشور را، - نتانیاهو: جان کری مدل افغانستان را برای فلسطینی ها به من پیشنهاد داده بود بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژِیم صهیونیستی در پیامی در صفحه فیسبوک خود نوشت، هشت سال پیش وزیر خارجه وقت آمریکا از او دعوت کرد یک سفر مخفی به افغانستان داشته باشد تا روند تشکیل نیروهای امنیتی آن کشور را، که می تواند الگویی برای فلسطینی ها نیز باشد، از نزدیک مشاهده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نوشته ایندیپندنت، نتانیاهو در ادامه این پیام، با بیان این که این دعوتِ جان کری را رد کرده بوده است، مدعی شد: من در آن زمان حدس زدم که اگر آمریکا افغانستان را ترک کند، همه چیز فرو خواهد پاشید.

این چیزی است که متاسفانه این روزها رخ می دهد: یک رژیم افراطی افغانستان را گرفته و آن را به یک کشور تروریست که صلح جهانی را به خطر خواهد انداخت، تبدیل خواهد کرد.

نخست وزیر سابق اسراییل در ادامه مدعی شده است: اگر ما هم زبانم لال رشته امور وطنمان را به فلسطینی ها بدهیم، با نتیجه مشابهی روبه رو خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: جان کری «مدل افغانستان» را برای فلسطینی ها به من پیشنهاد داده بود

نتانیاهو: جان کری «مدل افغانستان» را برای فلسطینی ها به من پیشنهاد داده بود