مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-19پزشكي

بستری 414 بیمار کرونایی بدحال در بیمارستان های گیلان


سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با اشاره به افزایش قابل ملاحظه بیماران کرونایی بستری در گیلان، افزود: متاسفانه 414 بیمار بدحال داریم که از این تعداد 205 نفر در بخش های آی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، فردین مهرابیان در گفتگو با ایسنا، از بستری شدن 373 بیمار جدید کرونایی در استان گیلان در شبانه روز گذشته بر داد و اظهار کرد: تعداد کل بیماران کرونایی بستری در سطح بیمارستان ها نیز 2081 نفر هستند.

وی با اشاره به افزایش قابل ملاحظه بیماران کرونایی بستری در گیلان، افزود: متاسفانه 414 بیمار بدحال داریم که از این تعداد 205 نفر در بخش های آی.

سی.

یو بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست نسبت به رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی بیش از پیش اقدام کنند و گفت: علیرغم تمام تلاش همکاران دانشگاه علوم پزشکی و کادر بهداشت و درمان استان جهت ارائه خدمت بهینه به بیماران و افزایش تعداد تخت های بیمارستانی، همچنان نیازمند پیشگیری از این بیماری هستیم.

مهرابیان، عادی انگاری بیماری را مساوی افزایش سرعت شیوع کرونا دانست و خاطرنشان کرد: می توان با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی به ویژه فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک این بیماری مرگبار را مهار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 414 بیمار کرونایی بدحال در بیمارستان های گیلان

بستری 414 بیمار کرونایی بدحال در بیمارستان های گیلان