مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-20دانش

درس «اصول و مبانی مدیریت خطر حوادث و بلایا» مجازی ارائه می شود


دو واحد درس نظری اصول و مبانی مدیریت خطر حوادث و بلایا به صورت اجباری برای تمامی دانشجویان علوم پزشکی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مجازی در مهرماه 1400 ارائه می شود.

- ، دانشگاه علوم پزشکی مجازی با توجه به مصوبه هفتاد و هفتمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی در تاریخ 6 دی ماه 1399 که مقرر کرده است دو واحد درس نظری اصول و مبانی مدیریت خطر حوادث و بلایا به صورت اجباری برای دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی رشته های علوم پزشکی ارائه شود، این درس را به صورت مجازی ارائه می کند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مجازی، گروه آموزشی مجازی سلامت در حوادث و بلایا در دانشگاه علوم پزشکی مجازی تشکیل شده و طراحی و آموزشی و هماهنگی جهت تولید محتوای الکترونیکی انجام شده است.

مقرر شده است این درس دو واحدی از مهرماه سال 1400 توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی و با رعایت مفاد مصوبه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی برای تمام رشته های علوم پزشکی کشور ارائه شود.

مسئولیت ارائه درس به صورت متمرکز با گروه آموزش مجازی این دانشگاه و مشارکت گروه های آموزشی و اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور به صورت مدل کلان منطقه ای مشابه تجارب دروس در حال اجرای تجربه شده است و فراخوان ثبت نام درس بر اساس شیوه نامه تدوین شده اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس «اصول و مبانی مدیریت خطر حوادث و بلایا» مجازی ارائه می شود

درس «اصول و مبانی مدیریت خطر حوادث و بلایا» مجازی ارائه می شود