مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 08:122021-08-21اقتصادي

مرکز آموزش تخصصی نفت و گاز غرب کشور در کرمانشاه ایجاد می شود


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از راه اندازی دپارتمان و مرکز آموزش تخصصی نفت و گاز غرب کشور در کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از راه اندازی دپارتمان و مرکز آموزش تخصصی نفت و گاز غرب کشور در کرمانشاه خبر داد.

علی اوسط هاشمی امروز(30 مرداد) درنشست تامین نیروی کار طرح های پتروشیمی و صنایع نفت و گاز استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، با اشاره به واگذاری ایجاد دپارتمان و مرکز آموزش تخصصی نفت و گاز غرب کشور به کرمانشاه، گفت: این مرکز تخصصی، منطقه ای بوده و در زمان شروع آموزش ها، کار تربیت مربی استانهای منطقه غرب و شمال غرب کشور را در حوزه نفت و گاز عهده دار خواهد شد.

وی تاکید کرد: نمی توانیم در هر استانی یک قطب آموزش داشته باشیم، لذا با توجه به ظرفیت های استان کرمانشاه در حوزه پتروشیمی و نفت و گاز این مرکز تخصصی در استان کرمانشاه راه اندازی خواهد شد.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اشاره ای هم به ظرفیت های استان کرمانشاه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی داشت و گفت: کرمانشاه با طرح های در دست اجرا به قطب پتروشیمی کشور تبدیل می شود .

وی با اشاره به ورود سازمان آموزش فنی و حرفه ای به حوزه ارائه استانداردهای آموزشی در حوزه پتروشیمی برای اولین بار در کشور، گفت: در این راستا تنها در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش تخصصی نفت و گاز غرب کشور در کرمانشاه ایجاد می شود

مرکز آموزش تخصصی نفت و گاز غرب کشور در کرمانشاه ایجاد می شود