مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-22سياسي

امام حسین و کسانی که راه امام را برگزیدند، پیروز شدند


رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه کسی زنده تر از امام حسین در تاریخ نمی توان پیدا کرد، گفت: امام حسین و کسانی که راه امام حسین را برگزیدند پیروز شدند.

- رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه کسی زنده تر از امام حسین در تاریخ نمی توان پیدا کرد، گفت: امام حسین و کسانی که راه امام حسین را برگزیدند پیروز شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در پنجمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: شهادت حضرت زین العابدین را تسلیت می گویم، این ایام، ایام عزاداری بود و مرتبا فریاد سرور شهیدان در گوش ما طنین می انداخت که حل من ناصر ینصرنی؛ این فریاد فقط مربوط به روز عاشورا نبود، امام حسین (ع) در شب عاشورا یاران خود را جمع کرد و گفت هرکس می خواهد برود، آزاد است، آن زمان نمی گفت مرا یاری کنید اما در روز عاشورا حل من ناصر ینصرنی را بارها تکرار کرد و این بدان معنا نبود که امام حسین کمک از آنها می خواست بلکه شاید در آخرین لحظات نیز آنها را به راه راست هدایت کند و آنها را یاری کند نه اینکه آنها امام حسین را یاری کنند.

وی افزود: تکلیف امام حسین (ع) مشخص بود و اگر تعداد معدودی به اردوگاه او می پیوستند نتیجه فرق نمی کرد اما تا آخرین لحظات این کلام را تکرار می کرد تا به آنها کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام حسین و کسانی که راه امام را برگزیدند، پیروز شدند

امام حسین و کسانی که راه امام را برگزیدند، پیروز شدند