مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-22اقتصادي

کاهش90درصدی تولیدفولاد میانی/وزیر نیرو به وعده تامین برق عمل نکرد


عضو انجمن فولاد با بیان اینکه همچنان با محدودیت های تامین برق مواجهیم، گفت: در مرداد ماه از میانگین 2 میلیون و 700 هزار تن تولید ماهیانه فولاد میانی 200 تا 250 هزار تن تولید داشتیم.

- وحید یعقوبی در گفت و گو با مهر در مورد وضعیت قطعی برق در صنعت فولاد اظهار داشت: همچنان در صنعت فولاد شاهد محدودیت تأمین برق هستیم.

دیماند مصرفی شرکت ها فقط از ساعت 12 شب تا 8 صبح 50 درصد است و در بقیه ساعات همچنان محدودیت استفاده 10 درصدی از دیماند خریداری شده وجود دارد البته چند روزی است که وضعیت در برخی از استان ها بهبود یافته و تولید رو به افزایش بوده است اما در کل شرایط به گونه ای نیست که بتوان گفت به روال عادی برگشته ایم.

متأسفانه برنامه ای هم که انجمن فولاد در شرایط اضطراری برق تدوین کرده بود به نتیجه مطلوب جهت اجرا نرسیده است و علی رغم موافقت مسئولین در جلسات اما هیچ اتفاق عملیاتی نیفتاده و ما همچنان با محدودیت های تأمین برق برای تولید مواجه هستیم.

معاون اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران افزود: مضاف بر اینکه این 50 درصد دیماند مصرفی که برای ساعات شب می دهند و 10 درصد دیماند مصرفی که برای ساعات روز می دهند، هیچ دردی را از تولیدکنندگان دوا نمی کند و حتی به لحاظ محدودیت های فنی، برخی از شرکت ها امکان قطع و وصل کردن برق و خاموش کردن کوره ها را ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش90درصدی تولیدفولاد میانی/وزیر نیرو به وعده تامین برق عمل نکرد

کاهش90درصدی تولیدفولاد میانی/وزیر نیرو به وعده تامین برق عمل نکرد