مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-22اقتصادي

پاشایی: خاندوزی شناخت کاملی از اقتصاد ایران دارد


یک عضو کیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاندوزی را یکی از بهترین گزینه ها برای وزارت امور اقتصادی و دارایی برشمرد و گفت: وزیر پیشنهادی اقتصاد شناخت کافی از اقتصاد ایران دارد.

- یک عضو کیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاندوزی را یکی از بهترین گزینه ها برای وزارت امور اقتصادی و دارایی برشمرد و گفت: وزیر پیشنهادی اقتصاد شناخت کافی از اقتصاد ایران دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه پاشایی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی اقتصاد اظهار کرد: سوء مدیریت ها و رانت در فساد و افزایش بی سابقه حجم بدهی دولت در کنار تورم 44 درصدی، رشد نقدینگی 3700 میلیاردی و آثار سوء آن شامل گرانی، فقر و بیکاری و همچنین کاهش ارزش پول ملی و خرید مردم وضعیت فعلی مردم را رقم زده است.

وی ادامه داد: باید مبتنی بر سیاست های اقتصادی کشور و با نگاه به داخل چهار سال آینده را طی کنیم که این منوط به استفاده از مدیران کارآمد برای بخش های اقتصادی کشور است یکی از بهترین گزینه ها، آقای خاندوزی برای وزارت اقتصاد است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با برشمردن ویژگی های مثبت خاندوزی اظهار کرد: آقای خاندوزی تجربه سیاست گذاری در مرکز پژوهش ها، ارتباط و تعامل مناسب با نمایندگان و پیوند با جامعه دانشگاهی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاشایی: خاندوزی شناخت کاملی از اقتصاد ایران دارد

پاشایی: خاندوزی شناخت کاملی از اقتصاد ایران دارد