مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 06:002021-08-23بين الملل

اوج گیری ابتلای روزانه به کرونا در آمریکا و افزایش بستریِ کودکان


هم اکنون روزانه بیش از 151 هزار مورد جدید ابتلا به کووید 19 در ایالات متحده گزارش می شود که به گفته کارشناسان بهداشتی، این تعداد 1000 درصد نسبت به ماه ژوئن میلادی (دو ماه قبل) افزایش داشته است.

- هم اکنون روزانه بیش از 151 هزار مورد جدید ابتلا به کووید 19 در ایالات متحده گزارش می شود که به گفته کارشناسان بهداشتی، این تعداد 1000 درصد نسبت به ماه ژوئن میلادی (دو ماه قبل) افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویوِک مورتی ، یک جراح آمریکایی تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در سراسر آمریکا را بسیار نگران کننده خواند.

وی همچنین به تعداد زیاد کودکان بستری در بیمارستان که مبتلا به سویه دلتای کرونا هستند اشاره کرد و افزود: این موارد بستری، بیشترین تعداد کودکان مبتلا به این ویروس از ابتدای آغاز پاندمی کرونا است.

مورتی خاطر نشان کرد: بر اساس داده های آماری مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا، تقریبا 18 درصد از موارد ابتلای جدید به کرونا را کودکان تشکیل می دهند که این افزایش تعداد مبتلایان و بستری شدگان نیز ناشی از سویه مسری دلتا است.

وی ادامه داد: این که تعداد مبتلایان و بستری شدگان چقدر می تواند بالا برود، جای پرسش دارد اما اکثر افرادی که در بیمارستان بستری می شوند و جان خود را بر اثر این بیماری از دست می دهند افرادی هستند که واکسینه نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج گیری ابتلای روزانه به کرونا در آمریکا و افزایش بستریِ کودکان

اوج گیری ابتلای روزانه به کرونا در آمریکا و افزایش بستریِ کودکان