مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 07:072021-08-23بين الملل

تداوم سرکوب معترضان فلسطینی در رام الله؛ 21 فعال بازداشتی اعتصاب غذا کردند


سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه سرکوب فعالان فلسطینی، 21 نفر از آن ها را دو روز پیش بازداشت کرد که همگی در اعتراض به این امر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه محامون من اجل العداله (وکلا برای عدالت)، فلسطین اعلام کردند که سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین، شنبه شب پیش، 21 فعال و آزاده فلسطینی را دستگیر کردند و همگی آن ها در اعتراض به این اقدام، از دیروز (یکشنبه)، ، از سوی دیگر، هیأت مستقل حقوق بشر از دیوان المظالم خواست تا هر چه سریعتر کلیه افراد بازداشت شده توسط نیروهای تشکیلات خودگردان در رام الله را که قصد داشتند در یک تجمع مسالمت آمیز شرکت کنند، آزاد کند.

این تجمع مسالمت آمیز که برخی گروه های فعال حقوق بشری به آن فرا خوانده بودند، تنها خواستار بازخواست عاملان قتل نزار بنات - فعال فلسطینی که در ژوئن گذشته کشته شد- بود.

این هیأت طی بیانیه ای رسمی اعلام کرد که موضوع بازداشت 21 فرد بازداشتی را پیگیری خواهد کرد و از طرف های رسمی می خواهد که به حق آن ها در برگزاری تجمع اعتراضی مسالمت آمیز و تامین امنیت شرکت کنندگان در این تجمع احترام بگذارند.

پلیس فلسطین، شنبه پیش، مانع تجمع اعتراضی و خواستار بازخواست قاتلان نزار بنات، در رام الله شد و فعالان فلسطینی که قصد شرکت در این تجمع را داشتند، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم سرکوب معترضان فلسطینی در رام الله؛ 21 فعال بازداشتی اعتصاب غذا کردند

تداوم سرکوب معترضان فلسطینی در رام الله؛ 21 فعال بازداشتی اعتصاب غذا کردند