مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 07:232021-08-24سياسي

توزیع بیش از 12 هزار بسته معیشتی توسط بسیج کارمندان در گیلان


رییس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 12536بسته مهیشتی به ارزش هر بسته 350 هزارتومان در استان توزیع شده است.

- ایسنا/گیلان رییس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 12536بسته مهیشتی به ارزش هر بسته 350 هزارتومان در استان توزیع شده است.

سرهنگ رضا رنجبر در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: ساده زیستی و خدمت خالصانه را از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر است به فرموده مقام معظم رهبری شهیدان رجایی و باهنر از عناصر خدمتگزاری بودند که نباید به فراموشی سپرده شوند.

وی با بیان اینکه بسیج کارمندان یکی از 18 اقشار بسیج سپاه قدس گیلان است که در راستای اعتلای فرهنگ بسیجی فعالیت دارد، گفت: فلسفه وجودی بسیج ادارت و کارمندان، ارائه خدمت بی منت به مردم در ادارات است.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه گیلان 257 شهید کارمند دارد تصریح کرد: 16 حوزه کارمندی در سطح شهرستان های استان فعال است.

رنجبر گلباران مزار شهدا، اهدای خون توسط بسیج کارمندان، دیدار با فرماندهی سپاه قدس گیلان، تقدیر از کادر درمان، شرکت در نماز جمعه، برپایی میز خدمت دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 12 هزار بسته معیشتی توسط بسیج کارمندان در گیلان

توزیع بیش از 12 هزار بسته معیشتی توسط بسیج کارمندان در گیلان