مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 08:322021-08-24سياسي

دلیل تحریف جنگ تحمیلی بررسی شد


نشست کتاب «نقد تحریف مدرن، امام خمینی، (جنگ عراق و ایران)» با مشارکت فرهنگسرای رازی در فرهنگسرای امام (ره) برگزار و به دلایل آغاز جنگ تحمیلی و تحریف آن پرداخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست کتاب نقد تحریف مدرن، امام خمینی، (جنگ عراق و ایران) با حضور حجت الاسلام سید محمود دعایی، سردار حسین علایی و محمدعلی صمدی و حسین جودوی به عنوان دبیر نشست در فرهنگسرای امام (ره) و با مشارکت فرهنگسرای رازی برگزار شد.

  در این نشست، حجت الاسلام دعایی، مدیر مسؤول موسسه اطلاعات و اولین سفیر ایران در عراق پس از پیروزی انقلاب اسلامی ضمن توضیحاتی به چگونگی شکل گیری این کتاب پرداخت و گفت: انگیزه اصلی نگارش کتاب نقد تحریف مدرن، امام خمینی، جنگ عراق و ایران به این نکته برمی گردد که من پس از انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی به عنوان سفیر ایران به عراق رفتم و تا پایان اسفند ماه 1358 آنجا بودم و بعد فراخوانده شدم تا اینکه سال 1359 جنگ عراق علیه ایران آغاز شد.

وی ادامه داد: به دلیل حضورم در عراق و همچنین اقامت گذشته ام در این کشور، مسائلی مطرح بود از جمله اینکه آیا واقعا این جنگ قابل پیشگیری بود؟ و پس از جنگ هم این شبهه ایجاد شده بود که آیا برخی روش ها و منش های برخی بلندپایه های نظام ما باعث شد که شعله جنگ برافروخته شود؟! بر این اساس می توان گفت حتی تحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل تحریف جنگ تحمیلی بررسی شد

دلیل تحریف جنگ تحمیلی بررسی شد