مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 08:552021-08-24سياسي

تأسیس نهاد مقدس بسیج اساسی ترین عامل خنثی سازی توطئه های دشمنان بوده است


سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان رضوی در بیانیه ای اعلام کرد: تأسیس نهاد مقدس بسیج اساسی ترین عامل خنثی سازی توطئه های دشمنان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان رضوی به مناسبت هفته دولت، روز کارمند و روز بسیج کارمندان بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم بدون تردید دوراندیشی، هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس نهاد مقدس بسیج و هدایت و تدابیر روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) اساسی ترین عامل خنثی سازی توطئه های دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی بوده و حوادث سال های گذشته نیز گواهی روشن بر درستی این تصمیم بوده است.

بسیج میعادگاه همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان ها و اهداف آن تا تشکیل تمدن نوین اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت (عج) است و اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی تفکر و فرهنگ بسیجی بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه سازی بوده و برای حفظ و استمرار آن، باید ابعاد و ویژگی های این پدیده مبارک بازشناسی و معنا شود.

  سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان خراسان رضوی با گرامیداشت  یاد و خاطره بیست و یک هزار شهید کارمند دولت جمهوری اسلامی ایران و در آستانه سالگرد شهادت شهیدان باهنر و رجایی الگوها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس نهاد مقدس بسیج اساسی ترین عامل خنثی سازی توطئه های دشمنان بوده است

تأسیس نهاد مقدس بسیج اساسی ترین عامل خنثی سازی توطئه های دشمنان بوده است