مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 09:502021-08-24سياسي

محسنی اژه ای: ایران به تکنولوژی تولید کیت تعیین هویت ژنتیک دست پیدا کرد


با تولید کیت های ژنتیک، کشور توانسته بعد از آمریکا، آلمان، چین و روسیه پنجمین کشوری باشد که به این تکنولوژی دست یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای صبح امروز سه شنبه (دوم شهریور ماه) از مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران در منطقه کهریزک بازدید کرد و در گفت و گوی چهره به چهره با کارکنان و برخی مراجعان در جریان نحوه خدمات رسانی این مرکز و مشکلات و نیاز های آن قرار گرفت.

در حاشیه بازدید رییس و کاهش وابستگی به خارجی ها شده، موضوعی فرعی است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای افزود: موفقیت علمی در تولید کیت های آزمایشگاهی مهم است، اما مهم تر آن است که کشور های سازنده این محصول که آمریکا به عنوان دشمن ملت ما در میان آن ها قرار دارد، بدانند که امروز ایران به بالاترین نقطه توانمندی علمی رسیده و این جهاد از مبارزه در هر ساحتی بالاتر است.

وی خاطر نشان کرد: اینکه ما در کنار رویارویی اطلاعاتی و نظامی با دشمن بتوانیم در میدان علمی به آن ها برسیم و یا از آن ها پیشی بگیریم به مراتب اثرات بیشتری خواهد داشت.

رییس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنان خود، کار سازمان پزشکی قانونی را سخت و دشوار توصیف کرد و گفت: بسیاری از مراجعان به سازمان پزشکی قانونی متالم و عزادارند که یا دچار آسیب شده اند و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: ایران به تکنولوژی تولید کیت تعیین هویت ژنتیک دست پیدا کرد

محسنی اژه ای: ایران به تکنولوژی تولید کیت تعیین هویت ژنتیک دست پیدا کرد