مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 11:002021-08-24پزشكي

دکتر ساینا؛ بیمارستانی آنلاین به وسعت ایران زمین!


دکتر ساینا استارتاپی است که در زمینه مشاوره آنلاین پزشکی به صورت گسترده به کل مردم ایران خدمات ارائه می دهد و با همراهی بیش از 2 هزار پزشک متخصص، - تا چند سال پیش یکی از سخت ترین کارها، دسترسی سریع به تخصص ها و فوق تخصص های پزشکی بود.

افراد زیادی از سراسر کشور بنابر شرایط محل زندگی و دوری از پایتخت و سایر کلان شهرها، امکان دسترسی به متخصصان پزشکی را نداشتند و برای یک مشاوره و ویزیت ساده مجبور به پیمودن مسافتی طولانی شده و در نهایت پس از ساعت ها انتظار در مطب، می توانستند به نتیجه برسند.

از طرفی دسترسی به تمام شاخه های پزشکی در یک بیمارستان موضوع ساده ای نیست و برای دسترسی به یک پزشک متخصص لازم است با چندین بیمارستان و حتی مطب تماس گرفت تا در نهایت موفق به اخذ نوبت و ویزیت شد.

اما این روزها به لطف در حوزه سلامت آنلاین توانسته اعتماد بیش از 2 هزار پزشک را جلب کرده و میزبان متخصصان متفاوت در 43 زمینه پزشکی باشد.

متخصصانی که از خارج از کشور، پایتخت و سایر کلان شهرها و شهرهای ایران دور هم در یک بستر آنلاین جمع شده اند و به صورت آنلاین زمان قابل توجهی را به مشاوره و ویزیت بیماران متفاوت اختصاص می دهند.

در شرایط کنونی کشور و با توجه به پیک پنجم کرونا و وضعیت خطرناکی که در کشور حکمفرماست، دکتر ساینا به صورت اختصاصی در صفحه اول قسمتی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر ساینا؛ بیمارستانی آنلاین به وسعت ایران زمین!

دکتر ساینا؛ بیمارستانی آنلاین به وسعت ایران زمین!