مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 03:452021-08-25اقتصادي

ساخت زائر سرای خراسان جنوبی در مشهد پنج میلیارد اعتبار نیاز دارد


رییس ستاد بازسازی عتبات خراسان جنوبی با اشاره به کمک 3 میلیاردی خیران به پروژه زائرسرای استان در مشهد، گفت: تکمیل این پروژه نیازمند 5 میلیارد تومان اعتبار است.

- اظهار کرد: برای زیارت و سفر مشهد یکی از دغدغه های مردم همواره پیدا کردن محل اسکان و یافتن یک زائرسرای با قیمت مناسب است و از این جهت از چند سال قبل طرح احداث زائرسرای ارزان قیمت در مشهد برای مردم خراسان جنوبی را پیگیری کردیم.

رییس ستاد بازسازی عتبات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر این پروژه از توقف خارج و کار های اجرایی آن شروع شده است، بیان کرد: در حال حاضر عملیات این پروژه در مرحله فنداسیون است.

جوینده با اشاره به اینکه تاکنون خیرین سه میلیارد تومان برای ساخت این پروژه کمک کرده اند، گفت: اتمام این پروژه با قیمت ها و وضعیت اقتصادی فعلی به پنج میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد که در این زمینههمچنان نیازمند کمک های خیران هستیم.

وی با اشاره به اینکه این زائرسرا در 9 طبقه و در 850 متر زیربنا ساخته خواهد شد، یادآور شد: علت کند شدن روند کار این پروژه را باید در مسائل اقتصادی و کمبود بودجه و اعتبار جست و جو کرد و در این زمینه با خیرین نیز رایزنی هایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت زائر سرای خراسان جنوبی در مشهد پنج میلیارد اعتبار نیاز دارد

ساخت زائر سرای خراسان جنوبی در مشهد پنج میلیارد اعتبار نیاز دارد