مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 09:002021-08-25سياسي

پیام خداحافظی وزیر کشور/ همزمانی دو چالش تحریم و کرونا، زندگی را بر مردم سخت کرد


وزیر کشور در پیام خداحافظی خود خاطرنشان کرد: همزمانی دو چالش تحریم و کرونا، زندگی را بر مردم عزیز و استوار ایران سخت کرد اما این دشواری ها خللی در اراده این مردم ایجاد نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، رحمانی فضلی وزیر کشور، با صدور پیامی، در واپسین روز خدمت در کسوت وزارت کشور، از همه مردم عزیز ایران، فعالان عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی و اصحاب شریف رسانه برای بزرگواری ها، نجابت ها، سخاوتمندی ها و حوصله داری هایشان سپاسگزاری کرد.

متن پیام خداحافظی رحمانی فضلی بدین شرح است: باسمه تعالی در واپسین روز خدمت در کسوت وزیر کشور لازم می دانم از همه  مردم عزیز ایران، اصحاب شریف رسانه و فعالان عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی کشور بابت بزرگواری ها، نجابت ها، سخاوتمندی ها و حوصله داری هایشان سپاسگزاری نمایم و به سهم خود از نارسایی ها، مشکلات ها و تلخی هایی که طی این سالها متحمل شده اند؛ پوزش و حلالیت بطلبم.

رضایتمندی و همراهی های عموم مردم ایران فارغ از قومیت، نژاد و مذهب، افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همواره در بزنگاه های بزرگ و حساس تاریخی و سیاسی، متحد و یکصدا به دفاع از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور در برابر تهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام خداحافظی وزیر کشور/ همزمانی دو چالش تحریم و کرونا، زندگی را بر مردم سخت کرد

پیام خداحافظی وزیر کشور/ همزمانی دو چالش تحریم و کرونا، زندگی را بر مردم سخت کرد