مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 07:302021-08-26ورزشي

فرآیند واکسیناسیون کارمندان گیلان به زودی انجام می شود


با پیگیری های صورت گرفته بخشی از کارمندان بانک ها و ادارات واکسینه شده و از هفته آینده در صورت تامین واکسن مابقی کارمندان دوز اول را دریافت می کنند.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: با پیگیری های صورت گرفته بخشی از کارمندان بانک ها و ادارات واکسینه شده و از هفته آینده در صورت تامین واکسن مابقی کارمندان دوز اول را دریافت می کنند.

سردار محمد عبدالله پور در نشست با اعضای بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه وظیفه و ماموریت اصلی بسیج کارمندان جذب کارکنان دستگاهای اجرایی به منظور تشکیل ارتش 10 ها میلیونی می باشد، اظهار کرد: مردم از کارمندان انتظار دارند که به آنان خدمات رسانی مناسب ارائه دهند و در تحقق این امر نقش بسیج کارمندان بسیار مهم است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به تلاش برای اشاعه فرهنگ اسلامی در جامعه گفت: سازمان بسیج کارمندان آموزش عمومی، نظامی، عقیدتی و فرهنگی کارکنان بسیجی، اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت، تلاش در جهت اشاعه فرهنگ اسلامی و حصول به اداره اسلامی، آموزش و انسجام بسیجیان کارمند در جهت ارتقای بینش و بصیرت بسیجیان جذب شده، سازماندهی نیروهای بسیجی ادارات و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند واکسیناسیون کارمندان گیلان به زودی انجام می شود

فرآیند واکسیناسیون کارمندان گیلان به زودی انجام می شود