مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:302021-08-28اقتصادي

حکایت کارآفرینی که سفره امرار معاش چند نفر را برنچید/ تولید سود دارد اما نظارت نه


مهدی رنجبر یکی از تولیدکنندگانی است که به قول خودش وعده مسوولان نه تنها هیچ کمکی به او نکرده بلکه باعث شد به زمین بخورد، حالا می خواهد به روزهای اوج خود برگردد.

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، مهدی رنجبر متولد 1362 است و فعالیتش را در حوزه خیاطی از سال 89 به واسطه یک اتفاق ساده شروع کرد،  در حال حاضر تنها تولید کننده جعبه های آسان تاشو در کشور است.

وی که دل پری از مسوولان و وعده هایی که عملی نشد دارد، قبل از ورود مسوولان کار و بارش گرفته بود و برای حدود سی نفر شغل ایجاد کرده بود اما پای مسوولان که به کارش باز شد ورق برگشت.

این تولید کننده بیان می کند: زمانی که کارمان اوج گرفت سی نفر نیرو داشتیم اما با بروز مشکلات ریزش داشتیم و به چهار نفر کاهش پیدا کرد.

اما شاید دلیل اصلی که کار ما را با مشکل مواجه کرد وعده های مسوولان بود که هیچگاه عملی نشد و تنها پیامدش این بود که ما به زمین خوردیم.

ابتدا در داخل شهر با سی نیرو مشغول فعالیت بودم اما پای مسوولان که باز شد ورق برگشت و با مشکلات متعددی مواجه شدم و نیروها کاهش پیدا کرد.

خواستند ما را بزرگ کنند اما ما را بر زمین زدند، پس از اینکه به توصیه مسوولان مجوز استقرار در شهرک صنعتی را گرفتیم و مشغول به کار شدیم با گذشت ماه ها تازه به این نتیجه رسیدم که وعده ها پوچ بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت کارآفرینی که سفره امرار معاش چند نفر را برنچید/ تولید سود دارد اما نظارت نه

حکایت کارآفرینی که سفره امرار معاش چند نفر را برنچید/ تولید سود دارد اما نظارت نه