مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 11:002021-08-28دانش

آزمون درس «مبانی طب ایرانی و مکمل» 9 شهریور برگزار می شود


تمامی دانشجویان ترم آخر سال تحصیلی 1400 دانشگاه های علوم پزشکی باید در آزمون درس دو واحدی «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» شرکت کنند.

- ، درس دو واحدی آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل ویژه دانشجویان ترم آخر سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور است و دانشجویان از 26 تیرماه تا 6 مردادماه 1400 این واحد درسی را اخذ کردند.

این درس توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی با مشارکت دفتر طب ایرانی و مکمل، هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته طب سنتی و دبیرخانه های تخصصی دو واحد درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل برای دانشجویان علوم پزشکی ارائه شد.

گروه هدف این درس دانشجویان علوم پزشکی است و این درس برای دانشجویان دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و کارشناسی پیوسته رشته های پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی و تغذیه به صورت اجباری و برای دانشجویان سایر رشته های علوم پزشکی به صورت اختیاری ارائه می شود.

کلاس مجازی ارائه درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل 6 شهریورماه به پایان می رسد و آزمون الکترونیک این درس در 9 شهریورماه 1400 برگزار می شود و نمرات دانشجویان به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی تا پایان شهریورماه اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون درس «مبانی طب ایرانی و مکمل» 9 شهریور برگزار می شود

آزمون درس «مبانی طب ایرانی و مکمل» 9 شهریور برگزار می شود