مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 12:252021-08-29سياسي

افتتاح پنج پروژه عمرانی در شهر پردیس


پنج پروژه عمران شامل دو پارکینگ، پارک، مخزن آب و ساختمان آمفی تاتر با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در شهر پردیس افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، مراسم افتتاح پنج پروژه عمرانی شهرداری پردیس بعدازظهر امروز با حضور چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، امام جمعه، فرمانده سپاه فرماندار، روسای ادارات شهرستان پردیس، در محل پارکینگ بهار در فاز 1 پردیس برگزار شد.

مرتضی همتی شهردار پردیس در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به حضار و تقدیر از مسوولان برای تسهیل در افتتاح این پروژه ها، اظهار کرد: کیفیت و سرعت در اجرای پروژه های شهرداری در اولویت قرار گرفته تا کام مردم را شیرین کند و تلاش ما نیز همین بوده و عملا نیز این اقدامات را انجام داده ایم.

شهردار پردیس گفت: پروژه اول پارک خیام پردیس در محله4 فاز 4 پردیس با 14 هزار متر مربع وسعت با 8500 متر مربع فضای سبز، 5 هزار متر مربع کف پوش، سرویس های بهداشتی، نماز خانه، بوفه، ساختمان سرایداری و تمام امکانات طی 20 روز افتتاح می شود.

وی با اشاره به دومین پروژه شهرداری که جزو اولویت های پردیس قرار گرفته پارکینگ است که طی سالهای اخیر به آن توجهی نشده بود، بیان کرد: پردیس شهری است که راسته بازار نداشته و تمام مراکز تجاری آن متراکم در چند مجتمع در مرکز شهر و باعث ایجاد ترافیک های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پنج پروژه عمرانی در شهر پردیس

افتتاح پنج پروژه عمرانی در شهر پردیس