مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 12:452021-08-29اقتصادي

بهره برداری از پل محور دشت ناز دنگسرک میاندورود


مسوول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندورود از بهره برداری پل محور دشت ناز دنگسرک این شهرستان با صرف اعتباری بیش از 19 میلیارد ریال خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، کامل نصراللهی از بهره برداری پل در محور دشت ناز _ دنگسرک این شهرستان خبرداد.

وی افزود: نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندورود حدود 190کیلومتر ارتباطی را تحت پوشش خود دارد.

مسوول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندورود اضافه کرد: از این رو حفظ و نگهداری از این راه ها همواره جز اولویت های این مجموعه بوده است.

این مسوول به پل ارتباطی محور دشت ناز _ دنگسرک اشاره کرد و یادآور شد: در پی وقوع سیل در سال 98 پل مذکور به طور کامل تخریب شده که پس از این حادثه با برنامه ریزی صورت گرفته و تامین اعتبارات عملیات احداث پل جدید در دستور کار قرار گرفت.

  نصراللهی درباره مشخصات اجرایی پل یاد شده، خاطرنشان کرد: پل محور دشت ناز _ دنگسرک به طول 11 متر و عرض 8 متر با احداث 4 عدد گوشواره و رادیه و برید با صرف اعتباری بیش از 19 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پل ها همواره نقش موثری در ایجاد ارتباط میان اقوام و شکوفایی اقتصادی جوامع ایفا کرده و در تامین شبکه ارتباطی راه های یک کشور از اهمیت ویژه ای برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پل محور دشت ناز دنگسرک میاندورود

بهره برداری از پل محور دشت ناز دنگسرک میاندورود