مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 16:402021-08-29سياسي

کمک 12 میلیارد و 500 میلیون ریالی به مراکز در حال احداث بهزیستی نیشابور


استاندار خراسان رضوی در بازدید سرزده از دو مرکز تحت نظارت بهزیستی نیشابور که در حال احداث و نزدیک به اتمام است، 12 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک نقدی به این مراکز اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، به گفته مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی امروز به اتفاق هاجر چنارانی، نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، علی قامتی، فرماندار این شهرستان و جمعی از خیرین، از ساختمان مرکز شماره 2 معلولین هفده شهریور و ساختمان مرکز سالمندان علی بن ابی طالب(ع) بازدید کرد.

مسعود فیروزی گفت: در این بازدید استاندار خراسان رضوی برای تجهیز و بهره برداری از مرکز شماره 2 خیرساز 17 شهریور که به صورت روزانه کار آموزش توانبخشی به معلولین جسمی حرکتی را عهده دار می شود یک میلیارد ریال اختصاص داد.

وی افزود: همچنین استاندار در بازدید از ساختمان جدید مرکز سالمندان علی بن ابی طالب(ع) این شهرستان که در مجموعه توانبخشی باغچه بان در حال احداث است و توسط خیرین اداره می شود، 10 میلیارد ریال برای پایان عملیات ساختمانی و تجهیزات این مرکز اختصاص داد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی یادآور شد: استاندار در بازدید امروز، از مرکز شماره یک 17 شهریور که مخصوص نگهداری و توانبخشی کودکان چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 12 میلیارد و 500 میلیون ریالی به مراکز در حال احداث بهزیستی نیشابور

کمک 12 میلیارد و 500 میلیون ریالی به مراکز در حال احداث بهزیستی نیشابور