مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 04:302021-08-30سياسي

رونمایی از پوستر سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی


آیین رونمایی از پوستر سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، روز یکشنبه در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد.

- آیین رونمایی از پوستر سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، روز یکشنبه در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آیین رونمایی از پوستر سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی روز یکشنبه 7 شهریور با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی قائم مقام مجمع جهانی تقریب و معاونین و مدیران مجمع برگزار شد.

دکتر شهریاری پس از این مراسم طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با موضوع صلح و پرهیز از تنازع و تفرقه در جهان اسلام هم زمان با هفته وحدت برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه ما امروزه در جهان اسلام با مشکلات عدیده ای از جمله جنگ، تفرقه و تنازع مواجه هستیم، اظهار داشت: دشمنان جهان اسلام و استکبار جهانی درتلاش هستند مشکلاتی را برای جهان اسلام به وجود آورند؛ بنابراین امسال موضوع سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی را صلح قرار داده ایم که یک ادبیات قرآنی است تا امت اسلامی با تلاش، همدلی و هم افزایی بتوانند مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی

رونمایی از پوستر سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی