مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 07:502021-08-30اجتماعي

به تو از دور سلام/ با یک کلیک زائر مجازی حرم اباعبدللّه (ع) شوید+لینک


حرم مطهر شامل 8درب ورودی دارد که در این زیارت شما می توانید از یکی از این درب ها همچون باب القبله، باب الشهدا، باب الرأس و یا حبیب ابن مظاهر زیارت خود را آغاز کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار زندگی خبرگزاری فارس، با توجه به شیوع ویروس نورانی شهدای کربلا، ابراهیم مجاب و حبیب این مظاهر را زیارت کنید.

اگر حین زیارت از آرشیو صوتی موجود در صفحه استفاده کنید قطعاٌ حس و حال معنوی بهتری را در این زیارت مجازی تجربه خواهید کرد.

ورود از باب القبله بنای فعلی حرم مطهر امام حسین (ع) شامل صحنی به مساحت 15 هزار متر مربع است و ضریح مقدس اباعبدالله (ع) را در رواقی به مساحت 600 مترمربع در بر می گیرد.

حرم مطهر شامل 8 درب ورودی دارد که در این زیارت مجازی شما می توانید از یکی از این درب ها همچون باب القبله، باب الشهدا، باب الرأس و یا حبیب ابن مظاهر زیارت خود را آغاز کنید.

همچنین 10 درب صحن هم در این مکان تعبیه شده که از خیابان های اطراف حرم مطهر راه دارند، دلیل این همه درب برای ورود، تسهیل رفت و آمد زائران به ویژه در ایام شلوغ همچون اربعین است.

زیارت امام حسین (ع) و حبیب بن مظاهر باب القبله قدیمی ترین درب حرم امام حسین (ع) است که در این زیارت مجازی به عنوان ورودی اصلی پیش روی شماست، دلیل نامگذاری این درب هم راستا بودن آن با قبله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به تو از دور سلام/ با یک کلیک زائر مجازی حرم اباعبدللّه (ع) شوید+لینک

به تو از دور سلام/ با یک کلیک زائر مجازی حرم اباعبدللّه (ع) شوید+لینک