مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 13:252021-08-31سياسي

«تنش با رسانه و حاشیه برای دولت» یا «تعامل سازنده»؟


یک معاون حقوقی مناسب، می تواند تعامل آفرین و آرامش زا باشد و یک معاون حقوقی تندرو، در وهله اول، خود دولت و رییس آن را دچار حاشیه خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از عصر ایران، معاونت حقوقی ریاست جمهوری، از آن نظر در میان سایر معاونت ها اهمیت مضاعف دارد که به نوعی تنظیم کننده روابط حقوقی دولت و رسانه هاست.

سید ابراهیم رییسی در دوران ریاست خود بر قوه قضاییه، فضای بازتری نسبت به سلف خود در تعامل با رسانه ها برگزید: خط قرمز نقد دستگاه قضایی تا حد زیادی کمرنگ شد، شکایت های دادستان از رسانه ها به کمترین میزان خود رسید، پرونده های قضایی مفتوح عیله رسانه ها با سعه صدر بیشتری مورد رسیدگی قرار گرفتند و در مجموع، روابط قوه قضاییه و رسانه ها، در مطلوب ترین وضعیت یکی دو دهه اخیر قرار گرفت، هر چند که تا رسیدن به ایده آل ، هنوز فاصله فراوان است.

معاون حقوقی رییس جمهور؛ تنش با رسانه و حاشیه برای دولت یا تعامل سازنده ؟ / انتخاب رییسی کدام است؟!اینک، رییس پیشین قوه قضاییه، رییس جمهور شده است و انتظار می رود کسی که در مقام پرقدرت ریاست قوه قضاییه، با رسانه ها تعامل کرد، در دوره ریاست جمهوری اش این تعامل را ارتقا دهد.

یکی از بخش های مهم دولت در تعامل با رسانه ها، معاونت حقوقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تنش با رسانه و حاشیه برای دولت» یا «تعامل سازنده»؟

«تنش با رسانه و حاشیه برای دولت» یا «تعامل سازنده»؟