مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-01اقتصادي

نکاتی که در هنگام خرید سرور HP رعایت نمی کنید


قرار نیست خرید سرور را تبدیل به یک چالش سخت کنیم بلکه قصد داریم در این مطلب با بررسی نکات مهم و کاربردی، کلید تشخیص صحیح و دقیق انتخاب سرور متناسب با هدف تان را در اختیارتان بگذاریم.

- ، انتخاب و خرید سرور از آن دسته محصولاتی است که اگر با رعایت چند نکته اصلی و کلیدی انجام نگیرد، نه تنها باعث می شود که راندمان و عملکرد یک شرکت یا سازمان پایین بیاید، بلکه هزینه ی که برای خرید آن پرداخت کرده اید هم هدر می رود.

قرار نیست خرید سرور را تبدیل به یک چالش سخت کنیم، بلکه ما قصد داریم در این مطلب با بررسی نکات مهم و کاربردی، کلید تشخیص صحیح و دقیق انتخاب سرور متناسب با هدف تان را در اختیارتان بگذاریم.

پس با ما همراه باشید.

سرور HP چیست و چه کاربردی دارد؟ سرور به انگلیسی SERVER به معنای سرویس دهنده یا یک کامپیوتر بزرگ است که به سایر دستگاه ها خدمات مختلفی را ارائه می دهد.

در واقع سرور کامپیوتری مجهز به سخت افزاری قوی است که سرویس های گوناگونی را برای کامپیوترهای دیگر با نام کلاینت (Client) فراهم می سازد.

امروزه سرورها نقش بسیار مهمی در ذخیره سازی و امنیت و انتقال اطلاعات دارند.

سرور نیازهای گوناگون یک کسب وکار کوچک مانند پرینت گرفتن تا شغل های بزرگ مانند اشتراک گذاری فایل و فولدرها و منابع سخت افزاری و نرم افزاری در سطوح مختلف را برآورده می س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی که در هنگام خرید سرور HP رعایت نمی کنید

نکاتی که در هنگام خرید سرور HP رعایت نمی کنید