مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-01سياسي

مهلت ارسال آثار به نمایشگاه لباس عاشورایی تمدید شد


مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی، روز پنجشنبه 25 شهریور 1400 است و این زمان دیگر تمدید نخواهد شد.

- مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی، روز پنجشنبه 25 شهریور 1400 است و این زمان دیگر تمدید نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، باتوجه به اوج گیری سراسری ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های ستاد ملی کرونا و از طرفی درخواست های متعدد دبیرخانه های غیرمتمرکز در سراسر کشور جهت برگزاری نمایشگاه در زمان مناسب، طبق پیشنهاد دبیرخانه لباس عاشورایی و موافقت دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، زمان برگزاری این نمایشگاه تغییر یافت.

بر این اساس زمان برگزاری ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی از روز چهارشنبه سی و یکم شهریور تا روز شنبه سوم مهر ماه 1400 معین شده است.

علاقه مندان ارسال آثار به ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی، می توانند تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 25 شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه مرکزی این نمایشگاه در تهران (دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، تهران خیابان حافظ، چهارراه کالج، جنب پمپ بنزین، بن بست هلال احمر، پلاک6) یا به دبیرخانه های پانزده گانه غیرمتمرکز در تهران و مراکز استان ها تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به نمایشگاه لباس عاشورایی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به نمایشگاه لباس عاشورایی تمدید شد