مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 11:362021-09-01پزشكي

سالاری: هیچ بدهی معوقی به مراکز درمانی نداریم


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی پیشگامی این سازمان در اجرای طرح ملی نسخه الکترونیک را افتخاری ارزشمند و ماندگار دانست و گفت: نسخه الکترونیک موجب ایجاد شفافیت و برقراری عدالت در ارائه خدمات درمانی می شود و زمینه ساز تحقق اهداف و برنامه های مهمی همچون پزشک .

- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی پیشگامی این سازمان در اجرای طرح ملی نسخه الکترونیک را افتخاری ارزشمند و ماندگار دانست و گفت: نسخه الکترونیک موجب ایجاد شفافیت و برقراری عدالت در ارائه خدمات درمانی می شود و زمینه ساز تحقق اهداف و برنامه های مهمی همچون پزشک خانواده و نظام ارجاع خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مصطفی سالاری در جلسه ویدئو کنفرانسی با مدیران درمان و روسای بیمارستان ها و درمانگاه های تأمین اجتماعی سراسر کشور اظهار داشت: در نسخه الکترونیک زحمت اصلی بر دوش مدیریت و کارکنان حوزه درمان تأمین اجتماعی بوده است و با وجود پیش بینی وجود مشکلات و نبود برخی مقدمات، کار را شروع کردیم و کار بزرگی انجام شد.

وی با بیان اینکه محصول برنامه بزرگ نسخه الکترونیک در آینده سازمان تأمین اجتماعی و نظام درمانی کشور مشخص خواهد شد، گفت: با تکمیل این طرح بزرگ و به دنبال آن تحقق برنامه های نظام ارجاع و پزشک خانواده امکان کاهش هرچه بیشتر هزینه های درمانی بیمه شدگان وجود خواهد داشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالاری: هیچ بدهی معوقی به مراکز درمانی نداریم

سالاری: هیچ بدهی معوقی به مراکز درمانی نداریم