مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 15:202021-09-01اقتصادي

رشت در زیر ساخت های گردشگری با مشکلات فراوانی مواجه است


رییس شورای شهر رشت با اشاره به نبود زیر ساخت های مناسب در حوزه گردشگری، گفت: رشت در زیر ساخت های گردشگری با مشکلات فراوانی مواجه است.

- ، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر چهارشنبه در جلسه شورای شهر رشت با اشاره به فرآیند سرمایه گذاری در مجتمع گردشگری خیابان پرستار رشت، اظهار کرد: با وجود ظرفیت های فراوان رشت در حوزه زیرساخت های گردشگری با مشکلات فراوانی مواجه است.

وی به مطالعات انجام شده در حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود: پیشنهاد سرمایه گذاری برای احداث یک مجتمع تجاری گردشگری در خیابان پرستار رشت در حال بررسی است.

رییس شورای شهر رشت در ادامه خواستار همکاری سازمان و نهادها شهر رشت با شهرداری و شورا برای اجرای این طرح سرمایه گذاری شد و گفت: شورای ششم تلاش می کند تا در طول فعالیت خود زمینه ارائه بهترین خدمات را به رشتوندان فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بودجه لازم برای اجرای پروژه ها را ندارد، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی برای اجرای طرح های بزرگ در شهر رشت لازم و ضروری است.

واثق کارگرنیا به موضوع زمین های نسقی و مشکلات آن اشاره و تصریح کرد: حواشی در این زمینه مطرح است اما اعضای شورای شهر رشت تلاش می کنند تا مشکلات و چالش های موجود در زمینه را حل کنند تا زمینه ساخت و ساز برای شهروندان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشت در زیر ساخت های گردشگری با مشکلات فراوانی مواجه است

رشت در زیر ساخت های گردشگری با مشکلات فراوانی مواجه است