مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 15:402021-09-01بين الملل

ائتلاف سعودی از چهارمین حمله پهپادی ارتش یمن علیه عربستان خبر داد


پس از آغاز موج جدیدی از حملات پهپادی ارتش یمن علیه اهداف نظامی در خاک عربستان، ائتلاف سعودی مدعی شد که چهارمین پهپاد ارسال شده از یمن را رهگیری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف سعودی، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در بیانیه ای مدعی شد که توانسته چهارمین پهپاد ارسال شده از خاک یمن را طی 24 گذشته رهگیری کند.

طبق ادعای ائتلاف، این پهپاد در حریم هوایی یمن رهگیری شده؛ اما با این حال، در بیانیه خود به منطقه ای پهپاد در آن رهگیری شده اشاره ای نکرد.

هنوز مقامات نظامی یمنی به ادعای ائتلاف سعودی واکنشی نشان نداده اند؛ اما در روزهای گذشته در واکنش به افزایش حملات هوایی سعودی، بار دیگر بر شدت حملات پهپادی و موشکی یمنی ها به مواضع ارتش سعودی در عمق خاک عربستان افزوده شده است.

ائتلاف سعودی روز گذشته نیز مدعی رهگیری دو فروند پهپاد انتحاری یمنی بر فراز فرودگاه بین المللی ابها در جنوب غرب عربستان شده بود؛ اما با این حال، ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف رسما اذعان کرده بود که در پی این حمله، هشت نفر مجروح شده اند.

او همچنین مدعی شده بود که در پی حمله دوم، به یک هواپیمای غیرنظامی خسارت وارد شده است.

ارتش یمن همواره تأکید کرده است که تا زمان تداوم محاصره و حملات ائتلاف سعودی علیه اراضی یمن به حملات مشروع خود علیه اهداف نظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف سعودی از چهارمین حمله پهپادی ارتش یمن علیه عربستان خبر داد

ائتلاف سعودی از چهارمین حمله پهپادی ارتش یمن علیه عربستان خبر داد