مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-04سياسي

اجرای رزمایش کمک مومنانه با توزیع 110 هزار بسته معیشتی در البرز


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان البرز از اجرای رزمایش کمک مومنانه با توزیع 110 هزار بسته معیشتی خبر داد؛ - حجت الاسلام و المسلمین سید عباس مسعودی در گفت وگو با مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه به اقشار آسیب پذیر، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز نیز، همراه با دیگر دستگاه ها خدماتی را ارائه داده است.

وی بیان کرد: بر این اساس از ابتدای محرم تاکنون با احتساب بسته هایی که امروز در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج تهیه شده 8 هزار و 120 بسته معیشتی مهیا و آماده توزیع است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان البرز تصریح کرد: در رزمایش کمک های مومنانه که به صورت متمرکز فردا در کل کشور برگزار می شود، استان البرز سهیم است و نسبت به تکلیف و وظیفه ای که برای توزیع بسته های معیشتی داشته اقدام لازم را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس در رزمایش کمک های مومنانه همزمان با سراسر کشور 110 هزار بسته معیشتی بین افراد کم برخوردار در سطح استان البرز توزیع می شود.

مسعودی گفت: محل تأمین بسته های معیشتی از محل نیات واقفین خیراندیش، بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان سطح استان البرز بوده که با کمک مردم این اقدامات فراهم شده و بسته های معیشتی در خور شأن نیازمندان به آنان اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش کمک مومنانه با توزیع 110 هزار بسته معیشتی در البرز

اجرای رزمایش کمک مومنانه با توزیع 110 هزار بسته معیشتی در البرز