مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-04اقتصادي

بیش از دو سوم دفاتر گردشگری فارس تعطیل یا نیمه تعطیل است


رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی فارس گفت: با شیوع بیماری کرونا 70 درصد از دفاتر خدمات گردشگری در استان تعطیل و یا نیمه تعطیل و حدود 90 درصد از بانوان شاغل در این دفاتر بیکار شدند.

- ایسنا/فارس رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی فارس گفت: با شیوع بیماری کرونا 70 درصد از دفاتر خدمات گردشگری در استان تعطیل و یا نیمه تعطیل و حدود 90 درصد از بانوان شاغل در این دفاتر بیکار شدند.

محمود فخری در نشست رؤسای صنف دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشور که در شیراز برگزار شد، گفت: ویروس کرونا لطمه زیادی به صنعت گردشگری وارد کرد و این امر سبب شد حدود 70 درصد از دفاتر خدمات گردشگری در فارس تعطیل و یا نیمه تعطیل و حدود 90 درصد از بانوان شاغل در این دفاتر بیکار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، او با بیان اینکه نشست روسای صنف دفاتر خدمات گردشگری برای ارائه راهکار و پیشنهادهای برون رفت از وضع موجود برگزار شده است، افزود: مطالب مطرح شده در این نشست که شامل راهکارهایی همچون ارائه تسهیلات کم بهره به دفاتر، بخشودگی مالیاتی و حمایت از تشکل های بخش خصوصی است در قالب بیانیه تنظیم و به وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از دو سوم دفاتر گردشگری فارس تعطیل یا نیمه تعطیل است

بیش از دو سوم دفاتر گردشگری فارس تعطیل یا نیمه تعطیل است