مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-04پزشكي

شرکت 440 نفر در آزمون های تخصص دانشگاه علوم پزشکی مشهد


مسئول برگزاری آزمون های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: امسال 440 نفر در آزمون های کتبی و شفاهی بورد تخصصی و فوق تخصصی در مشهد شرکت کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول برگزاری آزمون های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: امسال 440 نفر در آزمون های کتبی و شفاهی بورد تخصصی و فوق تخصصی در مشهد شرکت کردند.

دکتر حسن قوامی اظهار کرد: امسال آزمون بورد تخصصی و فوق تخصصی به جز تهران در چند شهر دیگر از جمله مشهد برگزار می شود و زمان برگزاری این آزمون در دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم از پنجشنبه، 11 تا یکشنبه 14 شهریور ماه سال 1400 و به مدت 4 روز خواهد بود.

وی اضافه کرد: طبق جدول زمان بندی شده این آزمون در نوبت های صبح و عصر در رشته های مختلف تخصصی داخلی، عفونی، چشم پزشکی، ارتوپدی و.

برگزار می شود که زمان آزمون کتبی در روزهای اول و سوم و زمان آزمون شفاهی در روزهای دوم و چهارم است.

مسئول برگزاری آزمون های دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در آزمون های بورد تخصصی و فوق تخصصی امسال 440 نفر شرکت کننده داریم که در هر نوبت 110 نفر حضور دارند و در این 4 روز تمام آزمون های کتبی و شفاهی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این آزمون سالی یک نوبت برگزار می شود و حاضران در این آزمون کسانی هستند که تخصص گرفتند و باید در آزمون دانشنامه شرکت کنند و پذیرفته شدگان در این آزمون می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 440 نفر در آزمون های تخصص دانشگاه علوم پزشکی مشهد

شرکت 440 نفر در آزمون های تخصص دانشگاه علوم پزشکی مشهد