مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-04پزشكي

کاهش مرگ و میر افراد 60 سال به بالای ملایر به دلیل واکسیناسیون


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر گفت: با توجه به واکسیناسیون 80 درصد جمعیت بالای 60 سال در شهرستان ملایر، آمار مرگ و میر از 70 درصد در پیک آبان ماه به 28 درصد در این پیک رسیده است و متأسفانه در حال حاضر شاهد مرگ و میر افراد 30 تا 60 سال هستیم.

- ایسنا/همدان رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر گفت: با توجه به واکسیناسیون 80 درصد جمعیت بالای 60 سال در شهرستان ملایر، آمار مرگ و میر از 70 درصد در پیک آبان ماه به 28 درصد در این پیک رسیده است و متأسفانه در حال حاضر شاهد مرگ و میر افراد 30 تا 60 سال هستیم.

دکتر محسن ترکاشوند شنبه 13 شهریور ماه در مراسم افتتاح مرکز جامع واکسیناسیون شهید سلیمانی واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر، ضمن قدردانی از دانشگاه آزاد اسلامی و سپاه پاسداران برای همکاری با حوزه سلامت، اظهار کرد: خوشبختانه ورود حجم مناسبی از واکسن به کشور، سرعت واکسیناسیون را به عنوان تنها راه مقابله با بیماری کرونا، بهبود بخشیده است.

ترکاشوند فراهم سازی زیرساخت های لازم برای سرعت بخشی به روند واکسیناسیون گروه های هدف را ضروری دانست و گفت: تا شب گذشته، 115 هزار دُز واکسن در شهرستان ملایر تزریق شده است که از این تعداد، 35 هزار نفر هر دو دُز و 80 هزار نفر دُز اول را دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مرگ و میر افراد 60 سال به بالای ملایر به دلیل واکسیناسیون

کاهش مرگ و میر افراد 60 سال به بالای ملایر به دلیل واکسیناسیون