مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-05سياسي

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) اراک


عملیات اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) اراک آغاز شد.

- آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) اراک ایسنا/مرکزی عملیات اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) اراک آغاز شد.

رییس شورای شهر اراک 14 شهریورماه در آیین آغاز عملیات اجرایی میدان امام حسین(ع) اراک با بیان اینکه جای خرسندی است که یکی از مهمترین پروژه های عمرانی در اراک آغاز می شود، افزود: این محور جزو پرترافیک ترین و پرترددترین مسیرهای اراک است.

شهرک های مسکونی بسیاری در این محدوده از شهر قرار دارند و در واقع یکی از مبادی ورودی شهر محسوب می شود و با اجرای این پروژه گشایش مناسبی در قسمت شمالی اراک ایجاد خواهد شد.

وحید نظام آبادی افزود: این پروژه در ادامه رینگ شهری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قرار دارد و با توجه به اهمیت این پروژه، امیدواریم در زمانبندی مشخص شده کار به سرعت انجام گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این آیین رییس کمیسیون فنی، عمران، ترافیک و شهرسازی شورای شهر اراک نیز گفت: به دلیل حجم ترددها و موقعیت میدان، بیشترین تصادفات را در این نقطه از شهر شاهدیم و به همین دلیل در اولویت کاری شهرداری قرار گرفت و با شعار همه با هم شهر را خواهیم ساخت سعی می کنیم با توان موجود در شهرداری و کمک پیمانکاران بتوانیم در اسرع وقت پروژه را افتتاح کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) اراک

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) اراک