مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-05سياسي

خدمت در راه امام حسین (ع) هیچگاه تعطیل نمی شود


فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه اربعین نماد ارادت مسلمانان به امام حسین (ع) است، گفت: خدمت در راه امام حسین (ع) هیچگاه تعطیل نمی شود.

- ، سیدجلال سید محمدی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اربعین حسینی مانور عظیم مسلمانان در برابر دشمنان است.

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی نماد ارادت آزادگان جهان به منش و سیره امام حسین (ع) است، افزود: یکی از مظاهر ارادت به امام حسین (ع) پاسداشت اربعین حسینی است، انتظار می رود بتوانیم در راستای تکریم شعائر عاشورا و سیره امام حسین (ع) گام برداریم.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه اربعین حسینی در فرهنگ اسلامی ما دارای قداست بالایی است، بیان کرد: پیاده روی اربعین بزرگترین گردهمایی عمومی سالانه در جهان است.

سید محمدی در ادامه به برپایی موکب ها در عراق اشاره و اضافه کرد: در صورت مسیر شدن اعزام زائران حسینی به کربلا و یا ایجاد محدودیت باید دین خود را به سید شهدا ادا کنیم.

وی با تأکید بر لزوم همکاری همه دستگاه ها، گفت: باید تلاش شود امکانات و اعتبارات لازم را در راستای این حرکت عظیم جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت در راه امام حسین (ع) هیچگاه تعطیل نمی شود

خدمت در راه امام حسین (ع) هیچگاه تعطیل نمی شود