مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 15:052021-09-05سياسي

سد تنگ سرخ امسال تعیین تکلیف شود


عضو شورای شیراز با بیان اینکه وقت عبور از بازی های سیاسی، سخت گیری های غیر کارشناسی، سهم خواهی ها و نظرات غیر علمی رسیده است، گفت: باید پروژه سد تنگ سرخ را طی یک فرآیند معقول به متخصصین بسپاریم و و تعیین تکلیف کرده، - ایسنا/فارس عضو شورای شیراز با بیان اینکه وقت عبور از بازی های سیاسی، سخت گیری های غیر کارشناسی، سهم خواهی ها و نظرات غیر علمی رسیده است، گفت: باید پروژه سد تنگ سرخ را طی یک فرآیند معقول به متخصصین بسپاریم و و تعیین تکلیف کرده، کار اجرایی را امسال آغاز کنیم.

محمد فرخ زاده عصر یکشنبه 14 شهریور در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر شیراز بیان کرد: در فرمایشات مقام معظم رهبری “شیراز “ به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) لقب گرفت اما از نظر بودجه ای و امکانات در نظر گرفته شده برای شهرهای مذهبی در انتهای جدول قرار دارد.

او تاکید کرد: لازم است از محل بودجه های ملی، استانی و با همیاری دستگاه های برنامه ای مدون با زمانبندی مشخص و با مشارکت همگان تدوین و یکبار برای همیشه نقشه راه و برنامه عملیاتی تحقق شهر سوم مذهبی برای جذب زائرین و مجاورین و امکانات رفاهی و معنوی تدوین و اجرایی شود.

این عضو شورای شهر شیراز ادامه داد: در بحث ایمنی شهری در سال 97 ردیف بودجه ای در خصوص شهر ایمن مصوب شد اما امروز با گذشت بیش از چند سال از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد تنگ سرخ امسال تعیین تکلیف شود

سد تنگ سرخ امسال تعیین تکلیف شود