مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 12:502021-09-06اقتصادي

تخلف 118 شرکت بی نام ونشان ارزی در خراسان رضوی محرز است


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: تخلف 118 شرکت بی نام ونشان در خراسان رضوی که اقدام به دریافت ارز دولتی کردند، کاملاً محرز است.

- مرتضی مدنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: اگرچه تاکنون تخلف 118 شرکت دریافت کننده ارز دولتی محرز شده است، اما با بررسی ها و جمع بندی هایی که در حال انجام است احتمال افزایش این تعداد شرکت متخلف وجود دارد.

مدیرکل وجود دارد، افزود: بدون مدرک صحبت نمی کنم و هر فردی که مدعی نبود این حجم تخلف است، مراجعه کند تا اسناد و مدارک را نشان دهیم.

وی با تأکید بر اینکه در ادامه بررسی ها احتمال افزایش این تعداد پرونده تخلف نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مبلغ ریالی و ارزی دقیقی از این تخلف وجود ندارد، اما به محض آماده شدن گزارش نهایی در این خصوص اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مدنی اذعان کرد: تنها در یک مورد از این پرونده ها به شرکتی برخوردیم که بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان ارز دولتی دریافت کرده است.

وی ادامه داد: متأسفانه اگرچه بسیاری از این شرکت های متخلف قابل شناسایی نیستند، اما تلاش می کنیم پرونده این تخلفات را به نتیجه برسانیم.

گفتنی است؛ اخیراً خبری مبنی بر 300 هزار میلیارد تومان سرقت ارزی 118 شرکت در خراسان رضوی عنوان شده و درحالی که مدیرکل تعزیرات این سرقت را تایید کرده اما مدیر بازرگانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف 118 شرکت بی نام ونشان ارزی در خراسان رضوی محرز است

تخلف 118 شرکت بی نام ونشان ارزی در خراسان رضوی محرز است