مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-07دانش

بازبینی و اصلاح رشته های تحصیلی دانشگاه کردستان امری ضروری است


رییس دانشگاه کردستان با اشاره به اقدامات مناسبی که در زمینه توسعه و اصلاح رشته های آموزشی صورت گرفته است، گفت: کارکرد اصلی شورای آموزشی دانشگاه ایجاد و تاسیس رشته های جدید با توجه به نیاز جامعه و بازبینی و اصلاح رشته های موجود است.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه کردستان با اشاره به اقدامات مناسبی که در زمینه توسعه و اصلاح رشته های آموزشی صورت گرفته است، گفت: کارکرد اصلی شورای آموزشی دانشگاه ایجاد و تاسیس رشته های جدید با توجه به نیاز جامعه و بازبینی و اصلاح رشته های موجود است.

رحمت صادقی امروز سه شنبه (16 شهریورماه)، در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آموزشی (بتا) دانشگاه کردستان که با حضور اعضای این شورا و به صورت مجازی و حضوری در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد گفت: دانشگاه به عنوان یک مرکز فرهنگی و آموزشی رسالت و هدف های مشخصی دارد که مهم ترین آنها رسالت آموزشی است.

وی به فعالیت حوزه آموزشی در دانشگاه کردستان اشاره کرد و افزود: حوزه آموزش که مهم ترین حوزه دانشگاه کردستان است باید گسترش داده شود بخصوص در حوزه تحصیلات تکمیلی که یک فرصت مناسب و ارزنده است و باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.

صادقی، تربیت نیروی انسانی توانمند را از دیگر اهداف دانشگاه دانست و اظهار کرد: دانشگاه کردستان باید به دنبال تاسیس و توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازبینی و اصلاح رشته های تحصیلی دانشگاه کردستان امری ضروری است

بازبینی و اصلاح رشته های تحصیلی دانشگاه کردستان امری ضروری است