مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-07سياسي

روایت یک نماینده از جلسه غیرعلنی با سردار قآآنی


نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت که به گفته فرمانده نیروی قدس سپاه، شیعیان افغانستان برای جمهوری اسلامی اهمیت زیادی دارند و همه اقوام افغانستان باید در اداره کشور سهیم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، احمد علیرضابیگی، در تشریح نشست غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس اظهار داشت: به گفته سردار قاآنی، کارشناسان سیاسی و نظامی شکست آمریکا در افغانستان را به مراتب مهمتر و پررنگ تر از شکست آمریکا در ویتنام تحلیل می کنند.

وی ادامه داد: فرمانده سپاه قدس معتقد بود این حادثه بعد از 20 سال سرمایه گذاری آمریکا و حضور واشنگتن در افغانستان اتفاق افتاده است.

حضور آمریکا در افغانستان ارتباطی با حادثه 11 سپتامبر نداشته و آمریکا پس از ترور احمد شاه مسعود مصمم به حضور در افغانستان شده بود.

علیرضابیگی افزود: سردار قاآنی تأکید کرد جمهوری اسلامی با نگاهی مبتنی بر منافع ملی خود، تحولات افغانستان را رصد می کند و به سرنوشت افغانستان علاقه مند است به همین دلیل از ابتدای ورود شوروی به افغانستان به عنوان وظیفه دینی از مردم این کشور حمایت کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به گفته سردار قاآنی، آمریکا روزانه 300 میلیون دلار در افغانستان هزینه کرده و بنا بر اعتراف رییس جمهور این کشور، روزی 18 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک نماینده از جلسه غیرعلنی با سردار قآآنی

روایت یک نماینده از جلسه غیرعلنی با سردار قآآنی