مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 12:152021-09-07سياسي

معرفی رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران


رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، آیین تکریم و معارفه معاون قضایی و رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران امروز شانزدهم شهریور ماه با حضور جمعی از مقامات قضایی و نظامی برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام والمسلمین بهرامی، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با گرامیداشت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) بیان داشت: امروز شیعیان مفتخرند که حرکت انقلابشان به تاسی از حرکت اباعدالله حسین (ع) بوده و همگان در جهان به این مهم اذعان دارند.

وی افزود: منطق و راه امام حسین (ع) استقامت، ایستادگی است، باید از خداوند متعال بخواهیم که قلب ما را روز به روز از محبت اهل بیت (ع) سرشار کند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: حجت الاسلام و المسلمین فراتی رییس سابق سازمان قضایی استان تهران، امانت دار، صادقانه و صبورانه کار کردند و در حال حاضر نیز نیروهای مسلح درخواست رسمی کردند که از تجربیات حجت الاسلام و المسلمین فراتی در مجموعه نیروهای مسلح بهره مند شوند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: حجت الاسلام و المسلمین فراتی با 40 سال خدمت، به عنوان قاضی نمونه کشوری انتخاب شده اند و برای ایشان آرزوی توفیق و عمر با عزت از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران

معرفی رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران