مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 16:552021-09-07سياسي

شورا بر عملکرد شهرداری رشت در زمینه ساخت اِلمان ها نظارت می کند


رییس شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر ضرورت پرهیز از ساخت المان های یک بار مصرف و بی کیفیت، گفت: شورا بر عملکرد شهرداری در زمینه ساخت المان ها نظارت می کند.

- ، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر سه شنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت با انتقاد از ساخت المان های یک بار مصرف برای ایام محرم، اظهار کرد: برای ساخت المان ها در ایام مختلف هزینه های هنگفتی پرداخت می شود.

وی تأکید کرد: المان های باید به گونه ای ساخته شوند که بتوانیم از آنها در سال های آینده نیز برای این مناسبت ها استفاده کنیم.

رییس شورای شهر رشت با بیان اینکه باید از تحمیل هزینه های زیاد بر بیت المال پرهیز شود، افزود: شهرداری رشت در حال حاضر نیز به لحاظ درآمدی با دغدغه هایی فراوانی مواجه است لذا باید با صرفه جویی و پرهیز از تحمیل هر گونه هزینه غیرضروری در حفظ بیت المال و صرف آن در موارد دیگر دقت شود.

وی با اشاره به انتخاب شرکت ها برای ساخت المان ها، گفت: در این زمینه باید بر اساس ضوابط و به دور از رابطه بازی و با توجه به کیفیت کار ارائه شده انجام شود.

کارگرنیا با بیان اینکه خبرهایی مبنی بر اینکه برخی از اِلمان ها در ایام مختلف پس از جمع آوری از سطح رشت دور ریخته می شود به گوش می رسد، افزود: این اقدامات هدر رفت بیت المال است و با افراد و سازمان هایی که در این رابطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورا بر عملکرد شهرداری رشت در زمینه ساخت اِلمان ها نظارت می کند

شورا بر عملکرد شهرداری رشت در زمینه ساخت اِلمان ها نظارت می کند