مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 12:552021-09-08سياسي

نامه احسان شریعتی به احمد مسعود


احسان شریعتی طی نامه ای به احمد مسعود رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان نوشت: در این لحظات سرنوشت ساز، پشتیبانی از مقاومت مردم افغانستان با همه ی تنوع قومی، - رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان در پی می آید: به نام خداوند خودآگاهی، آزادی، و عدالت حضرت فرمانده احمدمسعود، رهبری جبهه مقاومت ملی افغانستان شهادت یار و همراه شما، نویسنده و روزنامه نگار آزاده زنده یاد فهیم دشتی را تسلیت می گوییم.

تصمیم درست و اصولی شما مبنی بر اتخاذ خط مشی مقاومت در راستای مذاکره ی ملی برای التزام همه ی جناح های درگیر در نزاع درونی افغانستان عزیز به پذیرش قانون اساسی، نظام جمهوری، و تشکیل دولت همه شمول همه ی ملیت ها و مذهب ها، موجی از تحسین و همبستگی را در جهان و در میهن ما برانگیخه است.

ملت أفغانستان تاکنون بارها نشان داده است که نه در برابر اشغال ابرقدرت ها سر تسلیم فرود آورده و نه در برابر استبداد و ارتجاع سیاسی و دینی داخلی.

مداخله ی فاجعه بار این قدرت ها و متحدان آنها در منطقه و در همسایگی افغانستان، در کنار فساد و بی لیاقتی حکومت های وابسته به آنها نشان داده است که دفاع از استقلال ملی و اصل جمهوری مردمسالار، به جای قوم و قبیله و فرقه گرایی قومی و دینی، تنها راه برو ن رفت از وضعیت جنگ دایمی داخلی و خارجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه احسان شریعتی به احمد مسعود

نامه احسان شریعتی به احمد مسعود