مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-09اقتصادي

ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی رویکرد مهم در گیلان است


استاندار گیلان با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی به ویژه برنج مهم ترین رویکرد در استان است، گفت: در این راستای اصلاح ساختار صنایع تبدیلی باید مورد توجه قرار گیرد.

- ، ارسلان زارع ظهر پنج شنبه در حاشیه بهره برداری از یک کارخانه شالیکوبی در شهرستان شفت با اشاره به اینکه بهره برداری از چنین طرح هایی در اشتغال و معیشت مردم بسیار تأثیرگذار است، اظهار کرد: ارتقای سطح کیفیت تولید محصولات کشاورزی به ویژه برنج از مهم ترین رویکردها در استان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هزار و 500 کارخانه شالیکوبی در استان گیلان فعال هستند، افزود: از این تعداد تاکنون بیش از 600 کارخانه ساختار خود را برای بهبود کیفیت برنح تولیدی اصلاح کرده اند.

استاندار گیلان ادامه داد: تلاش شده در اصلاح ساختار کارخانجات شالیکوبی از روش های روز دنیا استفاده شود تا آسیب پذیری محصول استراتژیک برنج به پایین حد خود برسد.

وی به کارخانه شالیکوبی بهره برداری شده اشاره و اضافه کرد: برای اجرای این طرح 15 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است.

زارع از صاحبان کارخانجات شالیکوبی خواست تا برای بهبود عملکرد خود و کاهش ضایعات برنج و تولید یک محصول با کیفیت با توجه به حمایت های دولت از این بخش اقدامات لازم برای اصلاح ساختار کارخانه خود را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی رویکرد مهم در گیلان است

ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی رویکرد مهم در گیلان است