مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 12:452021-09-09بين الملل

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی: فرار اسرای فلسطینی یک شکست امنیتی بزرگ بود


وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به اینکه فرار 6 اسیر فلسطینی یک شکست بزرگ امنیتی برای این رژیم است، اذعان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگزوه بین الملل خبرگزاری فارس، عامیر بارلیو وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز (پنج شنبه) فرار 6 اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی جلبوع را یک شکست امنیتی برای این رژیم دانست.

به نوشته اسپوتنیک ، او در جریان بازدید از زندان کتسیعوت در صحرای نقب در جنوب فلسطین اشغالی که روز گذشته شاهد شورش اسرای فلسطینی بود، گفت که مقامات صهیونیستی زیر سنگ ها را نیز جست و جو خواهند کرد تا 6 اسیر آزاده فلسطینی را بیابند.

وزیر امنیت داخلی رژیم اسراییل در ادامه بر اجرای سریع تحقیقات کامل و همه جانبه در خصوص چگونگی فرار اسرای فلسطینی تأکید کرد و همچنین گفت که تعدادی از نگهبانان و افسران زندان جلبوع نیز در بازداشت به سر می برند و در حال بازجویی هستند.

از سوی دیگر به نوشته وبسایت شبکه الجزیره، در تحقیقات اولیه از چگونگی فرار اسرا، مشخص شده است که  دوربین های مداربسته توانسته اند لحظه فرار آن ها را ثبت کنند، اما نکته قابل توجه اینجاست که افراد مشغول در اتاق کنترل دوربین ها در آن لحظه در خواب بودند.

در ادامه تحقیقات مشخص شده است که سرباز بالای برجک نیز در آن ساعت در خواب بوده، به طوریکه اگر بیدار بود به راحتی خروج زندانیان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی: فرار اسرای فلسطینی یک شکست امنیتی بزرگ بود

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی: فرار اسرای فلسطینی یک شکست امنیتی بزرگ بود