مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 13:052021-09-09سياسي

عملکرد شرکت انبارهای عمومی در مرز باشماق گنگ و غیرقابل دفاع است


نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت انبارهای عمومی در مرز باشماق به عنوان یک ویترین بوده و فایده ای برای مردم منطقه ندارند.

- شیوا قاسمی پور روز پنج شنبه در چهل و نهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان که در خصوص مرز باشماق برگزار شد، اظهار کرد: از مرزباشماق باید به عنوان یک فرصت برای استان کردستان استفاده شود اما متأسفانه به یک تهدید تبدیل شده است.

وی در خصوص شرکت انبارهای عمومی در مرز باشماق افزود: شرکت انبارهای عمومی در مرز باشماق به عنوان یک ویترین بوده و فایده ای برای مردم منطقه ندارند لذا مسئولین این شرکت باید طبق وظایف خود در راستای توسعه و رفع مشکلات مرز عمل کرده در غیر این صورت مسئولیت خود را واگذار کنند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، به اخذ هزینه در مرزباشماق اشاره کرد و گفت: هزینه های اخذ شده در مرز باشماق باید در قبال خدمات و ارزش گمرکی ارائه شود نه بر اساس وزن و کالا لذا باید این روند اصلاح شود.

قاسمی پور به دریافت 10 درصد مالیات از ارزش کالا نیز اشاره کرد و گفت: طبق گزارش های میدانی از مردم مریوان تاکنون خدماتی در مرز باشماق توسط شرکت انبارهای عمومی ارائه نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد شرکت انبارهای عمومی در مرز باشماق گنگ و غیرقابل دفاع است

عملکرد شرکت انبارهای عمومی در مرز باشماق گنگ و غیرقابل دفاع است