مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 21:552021-09-10بين الملل

جهاد اسلامی: هر گونه صدمه به 2 آزاده فلسطینی به مثابه اعلام جنگ است


گروه های فلسطینی در واکنش به بازداشت دو نفر از شش اسیر فلسطینی آزاد شده طی عملیات فرار از زندان جلبوع در شمال سرزمین های اشغالی تاکید کردند که بازداشت اسرا ننگ رژیم اشغالگر را از بین نمی برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد، بازداشت مجدد دو نفر از اسرای فلسطینی عملیات جلبوع، لکه ننگ را از چهره رژیم اشغالگر پاک نمی کند یا ارکان متزلزل این رژیم را ترمیم نمی کند.

رسانه های رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه اعلام کردند که دو نفر از شش اسیر فلسطینی که از زندان جلبوع در شمال سرزمین های اشغالی فرار کرده بودند، در منطقه جبل القفزه در نزدیکی شهر الناصره در شمال سرزمین های اشغالی بازداشت شدند.

این دو نفر محمود العارضه و یعقوب قادری از اعضای جنبش اسیر بازداشتی و هر گونه به خطر انداختن جان آنها مسئول می دانیم و رژیم اشغالگر بهای سنگین و سلسله واری را برای هر گونه صدمه به آنها خواهد داد.

او تاکید کرد: صدمه زدن به جان این دو اسیر فلسطینی به مثابه اعلام جنگ علیه ملت فلسطین است.

شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از مقاومت فلسطین خواست محمود عارضه در راس لیست اسرای فلسطینی باشد که در چارچوب مبادله اسرا آزاد خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: هر گونه صدمه به 2 آزاده فلسطینی به مثابه اعلام جنگ است

جهاد اسلامی: هر گونه صدمه به 2 آزاده فلسطینی به مثابه اعلام جنگ است