مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-11سياسي

روزانه 62 هزار تن کالاها از بندر امام جابه جا می شود


حمل کالاهای اساسی از بنادر یکی از موضوعات مهم کشور است که اکنون روزانه 62 هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی جابه جا می شود.

- ، داریوش امانی در سفر یک روزه به خوزستان و بازدید از اسکله و پایانه بار بندر امام خمینی با تأکید بر اینکه حمل کالاهای اساسی از بنادر یکی از موضوعات مهم کشور است، اظهار کرد: در سفر قبلی با روزانه یک هزار و 900 کامیون روند جابه جایی کالاهای اساسی را از بندر امام انجام می دادند.

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد: اما بر اساس مصوبه شورای عالی ترابری و با برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده که این تعداد روزانه به دو هزار و 500 کامیون برسد.

امانی اضافه کرد: از اول شهریورماه کالاهای اساسی در بندر امام خمینی روزانه توسط بیش از دو هزار و 500 کامیون به سراسر کشور جابه جا می شود که نسبت مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد 52 درصد حمل کالاهای اساسی از این بندر هستیم.

وی به افزایش 20 درصدی تناژ کالاهای اساسی جابه جا شده از بندر امام خمینی اشاره کرد و گفت: اکنون روزانه 92 هزار تن کالاهای اساسی از بنادر کشور جابه جا می شود که از این میزان 62 هزار تن مربوط به بندر امام خمینی بوده و 30 هزار تن دیگر از بنادر امیر آباد، انزلی، نوشهر، چابهار و فریدون کنار به سایر نقاط کشور جابه جا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 62 هزار تن کالاها از بندر امام جابه جا می شود

روزانه 62 هزار تن کالاها از بندر امام جابه جا می شود